Înscriere 2023-2024

 

ÎNSCRIERI  – ETAPA DE AJUSTĂRI  – AN ȘCOLAR 2023-2024

Planul de școlarizare pentru anul școlar 2023-2024 este de 218 locuri, după cum urmează:

 

  • GRUPA MICĂ: – 3 GRUPE ( 1 grupă în sediul A și 2 grupe în sediul B)  = 60 de locuri
  • GRUPA MIJLOCIE: – 4  GRUPE ( 2 grupe în sediul A și 2 grupe în sediul B) = 92 de locuri
  • GRUPA MARE: – 3 GRUPE ( 1 grupă în sediul A și 2 grupe în sediul B)   = 66 de locuri

 

În Etapa II de înscrieri s-au aprobat  6 dosare, astfel că situația locurilor disponibile pentru  Etapa de ajustări este următoarea:

GRUPA MICĂ : 2  locuri  în sediul B ( Str. Cozla nr. 1 A)

GRUPA MARE : 1  loc disponibil în sediul A ( Str. Codrii Neamțului nr. 68)

Etapa de ajustări se desfășoară în perioada 20 -30 august 2023. În această etapă se realizează înscrierea copiilor care nu au fost înscriși în primele două etape din lipsă de locuri sau din diferite alte motive sau care nu au participat la primele două etape, pe locurile rămase libere în urma derulării celei de-a doua etape a înscrierilor, pe baza unei proceduri specifice elaborate de ISMB și pe baza dosarelor depuse de părinți la inspectoratul școlar.

Raport locuri libere după Etapa II

Rezultate Etapa II de înscrieri

 

ANUNȚ ÎNSCRIERI GRĂDINIȚA NR. 231 – ETAPA II
AN ȘCOLAR 2023-2024

 

Planul de școlarizare pentru anul școlar 2023-2024 este de 218 locuri, după cum urmează:
GRUPA MICĂ: – 3 GRUPE ( 1 grupă în sediul A și 2 grupe în sediul B) = 60 de locuri
GRUPA MIJLOCIE: – 4 GRUPE ( 2 grupe în sediul A și 2 grupe în sediul B) = 92 de locuri
GRUPA MARE:3 GRUPE ( 1 grupă în sediul A și 2 grupe în sediul B) = 66 de locuri

În Etapa I de înscrieri s-au aprobat 61 de dosare, astfel că situația locurilor disponibile pentru Etapa II de înscrierea este următoarea:
GRUPA MICĂ : 6 locuri în sediul B ( Str. Cozla nr. 1 A)
GRUPA MIJLOCIE : nu mai sunt locuri disponibile
GRUPA MARE : 3 locuri disponibile în sediul A ( Str. Codrii Neamțului nr. 68)

Lista copiilor admiși în Etapa I

Raport locuri disponibile după Etapa I

 

LOCURI LIBERE DUPĂ PERIOADA DE REÎNSCRIERI

 Planul de școlarizare pentru anul școlar 2023-2024 este de 218 locuri, după cum urmează:

➢ GRUPA MICĂ: – 3 GRUPE ( 1 grupă în sediul A și 2 grupe în sediul B)  = 60 de locuri

➢ GRUPA MIJLOCIE: – 4  GRUPE ( 2 grupe în sediul A și 2 grupe în sediul B) = 92 de locuri

➢ GRUPA MARE: – 3 GRUPE ( 1 grupă în sediul A și 2 grupe în sediul B)   = 66 de locuri

În perioada de reînscrieri s-au depus 146 de dosare, astfel că situația locurilor disponibile pentru înscrierea copiilor nou veniți este următoarea:

GRUPA MICĂ : 59 DE LOCURI     –      19  locuri în sediul A ( Str. Codrii Neamțului nr. 68)

–           40 de locuri în sediul B ( Str. Cozla nr. 1 A)

GRUPA MIJLOCIE :  5  locuri disponibile –      2 locuri în sediul A ( Str. Codrii Neamțului nr. 68)

–           3 locuri în sediul B ( Str. Cozla nr. 1 A)

GRUPA MARE : 8  locuri disponibile în sediul A ( Str. Codrii Neamțului nr. 68)

 

Înscrierile pentru anul școlar 2023-2024 se desfășoară în conformitate cu prevederile O.M.E. nr. 4.319/2023 începând cu data de 15.06.2023. După finalizarea reînscrierilor la nivelul unității de învățământ, va fi afișat numărul locurilor libere pentru fiecare nivel.  În cazul înscrierii într-o unitate de învățământ cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar, părintele/reprezentantul legal are posibilitatea înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.

Dosarul de înscriere pentru nivelul preșcolar cuprinde următoarele documente

  • Cerere de înscriere tip (emisă de unitatea de învățământ);
  • Declarație acord de înscriere online; – depusă doar în cazul transmiterii documentelor online
  • Declaratie acord înscriere asumată de ambii părinți;
  • Copie de pe certificatul de naștere al copilului; 
  • Copie de pe actele de identitate ale părinților/ reprezentantului legal; 
  • Adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program prelungit, respectiv pentru înscrierea în învățământul antepreșcolar;
  • Alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere.   

  Toate documentele se aduc în dosar de plastic, perforate, fără folii de protecție.

La dosarul de înscriere se adaugă, la începutul anului școlar (septembrie 2023) următoarele documente: 

  1. adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ;
  2. avizul epidemiologic/dovada de vaccinare întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat de medicul de familie al copilului cu maximum 5 zile înainte de a începe frecventarea unității.  

NOTĂ!!! Ordinea în care se realizează validarea cererilor-tip de înscriere sau în care se prezintă pentru validarea acestora nu presupune crearea unei liste de preînscriere și/sau acordarea unei priorități la înscriere. 

Depunerea dosarelor se face la sediul  Grădiniței nr. 231, corp B – str. Cozla nr. 1 A, sector 3, București în timpul programului afișat.

 

Programul aferent înscrierilor pentru etapa I este următorul: 

FAZA I

  • 15.06.06.2023 interval 08.30 – 12.00 și 13.30 – 17.30–  Depunere fizică a dosarelor 
  • 16.06.06.2023 interval 09.00 – 12.00 și 13.00 – 16.30–  Depunere fizică a dosarelor;
  • 19.06.2023 interval 09.30 – 12.00 și 13.30 – 18.00– Depunere fizică a dosarelor
  • 20.06.2023 interval 08.00-12.00 – Depunerea fizică a dosarelor;

FAZA II

  • 21-26.06.2023– procesarea cererilor-tip opțiunea 2

FAZA III

  • 27-30.06.2023– procesarea cererilor-tip opțiunea 3
  • Afișarea rezultatelor și a numărului de locuri libere – 30.06.2023 ora 14.00

În situația în care numărul cererilor de înscriere primite de la părinții/reprezentanții legali ai copiilor este mai mare decât numărul de locuri libere , comisia de înscriere din unitatea de învățământ selectează copiii în ordinea descrescătoare a vârstei și aplică criterii de departajare generale și specifice, stabilite în conformitate cu prevederile metodologiei.

 Criteriile generale de departajare nivel preșcolar

  1. copilul are vârsta de 4 sau 5 ani împliniți la începutul anului școlar; 
  2. domiciliul copilului/reședința/locul de muncă al unuia dintre părinți/al reprezentantului legal este situat în apropierea unității de învățământ unde părintele/reprezentantul legal depune cererea-tip de înscriere; 
  3. cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal al copilului urmează o formă de învățământ la zi; 
  4. existența unui document care dovedește că beneficiază de tutelă sau de o măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr.272/2004, cu modificările și completările ulterioare;  
  5. existența unui document care dovedește că este în grija unui singur părinte (familie monoparentală); 
  6. ambii părinți/părintele unic/reprezentantul legal ai/al copilului lucrează sau cel puțin unul dintre ei se încadrează în una dintre situațiile: (i) pensionat în conformitate cu prevederile legale; (ii) cu certificat de handicap; (iii) șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la Agenția de Ocupare a Forței de Muncă; 
  7. existența unui certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului și/sau a certificatului de orientare școlară și profesională eliberat de CJRAE/CMBRAE; 
  8. existența unui frate/a unei surori înmatriculat/înmatriculate în unitatea de învățământ respectivă, în anul școlar pentru care se face înscrierea.   

 

Pentru înscrierea în anul școlar 2023-2024 nu există alte criterii specifice.  

 

Vă așteptăm cu drag!

” Înscrierea copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar

  • se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere însoțite de documente justificative.
  • cererea-tip de înscriere se poate transmite prin e-mail, prin poștă, cu confirmare de primire, sau se poate depune la sediul unității de învățământ la care părintele/reprezentantul legal dorește înscrierea copilului, în perioada prevăzută de calendarul înscrierii copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare. În cazul înscrierii într-o unitate de învățământ cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar, părintele/reprezentantul legal are posibilitatea înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.
  • în situația transmiterii prin e-mail sau prin poștă, părintele va transmite unității de învățământ declarația-tip pe propria răspundere, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta metodologie-cadru, cu privire la veridicitatea informațiilor completate în cerere.
  • validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de învățământ la care părintele/reprezentantul legal solicită înscrierea și constă în compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele transmise/depuse de către acesta.
  • în situația depunerii cererii-tip de înscriere și a documentelor justificative direct la unitatea de învățământ, verificarea și validarea datelor introduse se fac în prezența părintelui/reprezentantului legal și a cel puțin unui membru din comisia de înscriere, conform programării realizate de către unitatea de învățământ.
  • pentru cererile-tip de înscriere transmise prin e-mail sau prin poștă, cu confirmare de primire, validarea cererii-tip se va face la unitatea de învățământ la care părintele/reprezentantul legal a transmis  cererea.

Când:

  • cererea-tip de înscriere se completează la sediul unității de învățământ la care se dorește înscrierea copilului, completarea datelor în aplicația informatică se face în prezența părintelui/reprezentantului legal, de către un membru al comisiei de înscriere din unitatea de învățământ, desemnat de director. În acest caz, imediat după completarea cererii-tip de înscriere se realizează validarea acesteia. Comisia de înscriere din fiecare unitate de învățământ asigură imprimarea unui număr de cereri-tip de înscriere, care să fie completate de mână de către părinți.
  • cererea-tip de înscriere se poate transmite prin e-mail, prin poștă, cu confirmare de primire, sau se poate depune la sediul unității de învățământ la care părintele/reprezentantul legal dorește înscrierea copilului, în perioada prevăzută de calendarul înscrierii copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar
  • În cazul înscrierii într-o unitate de învățământ cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar, părintele/reprezentantul legal are posibilitatea înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.
  • În situația transmiterii prin e-mail sau prin poștă, părintele va transmite unității de învățământ declarația-tip pe propria răspundere, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta metodologie-cadru, cu privire la veridicitatea informațiilor completate în cerere.
  • Data limită, a primirii în  unitate a documentelor transmise prin e-mail sau prin poștă, este pentru PRIMA ETAPĂ este 19 iunie 2023, urmând ca   validarea acestora să se realizeze în data de 20 iunie  2023, ora 12, în conformitate cu programul afișat. Data limită, a primirii în  unitate a documentelor transmise prin e-mail sau prin poștă, este pentru  ETAPA a II-a este 17 iulie 2023, urmând ca   validarea acestora să se realizeze în data de 18 iulie  2023, ora 14, în conformitate cu programul afișat
  • Validarea  cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de învățământ la care părintele/reprezentantul legal solicită înscrierea și constă în compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele transmise/depuse de către acesta.
  • În situația depunerii cererii-tip de înscriere și a documentelor justificative direct la unitatea de învățământ, verificarea și validarea datelor introduse se fac în prezența părintelui/reprezentantului legal și a cel puțin unui membru din comisia de înscriere, conform programării realizate de către unitatea de învățământ. Pentru cererile-tip de înscriere transmise prin e-mail sau prin poștă, cu confirmare de primire, validarea cererii-tip se va face la unitatea de învățământ la care părintele/reprezentantul legal a transmis cererea.

Părintele/Reprezentantul legal prezintă, în momentul completării cererii-tip de înscriere la unitatea de învățământ sau, după caz, în momentul validării acesteia, actul de identitate propriu și certificatul de naștere al copilului, în original, precum și copii ale acestora pentru a fi certificate conform cu originalul de către membrul desemnat din cadrul comisiei de înscriere de la nivelul unității de învățământ.

Părinții divorțați depun la înscriere dovada modului în care se exercită autoritatea părintească și la care dintre ei a fost stabilită locuința minorului. Această dovadă este solicitată și în cazul înscrierii copilului în cadrul serviciului de educație timpurie complementar.

VĂ INFORMĂM CĂ:

  • Sistemul informatic integrat al învățământului din România (SIIIR — https://www.siiir.edu.ro/siiir/) nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ.
  • În cazul în care SIIIR semnalează că pentru copilul respectiv a mai fost depusă o cerere de înscriere la altă unitate de învățământ, înscrisă în baza de date, întrucât a fost validată, dosarul de înscriere nu este acceptat și rămâne valabilă opțiunea deja asumată pentru acea unitate de învățământ.
  • Pentru validarea cererii-tip de înscriere, în situația în care părintele/reprezentantul legal depune direct documentele la unitatea de învățământ, un membru al comisiei de înscriere din unitatea de învățământ tipărește fișa completată, în prezența părintelui.
  • Validarea cererii-tip tipărite poate fi realizată doar prin semnătură la sediul unității de învățământ.
  • În situația în care comisia de înscriere identifică erori sau neclarități în completarea cererii- tip sau în documentele depuse/transmise, părinții vor fi contactați de către comisia de înscriere în vederea remedierii acestora, iar procesul de validare se reia, cu încadrarea în termenele prevăzute de calendarul înscrierii copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar .

 

INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN CONDIȚII DE MAXIMĂ SIGURANȚĂ

Având în vedere prevederile art. 58 din Metodologia-cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare aprobata prin OME NR.4319/26.05.2023, vă informăm că:

  • În conformitate cu prevederile art.5 alin (1) lit. e) din Regulamentul (UE) nr. 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, (Regulamentul general privind protecția datelor), datele personale sunt păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopului în care sunt prelucrate datele.
  • Listele referitoare la înscrierea copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare pentru fiecare an școlar sunt publice pe paginile de internet ale unităților de învățământ și conține numele și prenumele acestora. Eliminarea acestora de pe site-ul unităților de învățământ sau al inspectoratului școlar se va face în termen de cel mult 30 de zile de la finalizarea etapelor de înscriere prevăzute în Calendarul înscrierii copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar. Listele în format letric rămân afișate la avizierul unităților de învățământ până cel târziu la data începerii anului școlar 2023-2024.
  • Tel unitate de învățământ: 031.4370742
  • Site: https://gradinita231.invatamantsector3.ro/

Vă așteptăm cu drag!

 

TELVERDE PENTRU ÎNSCRIEREA COPIILOR ANTEPREȘCOLARI ȘI PREȘCOLARI ÎN UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR CU PERSONALITATE JURIDICĂ CU GRUPE DE NIVEL PREȘCOLAR ȘI/SAU ANTEPREȘCOLAR ȘI ÎN SERVICIILE DE EDUCAȚIE TIMPURIE COMPLEMENTARE

0800 816 021

În conformitate cu prevederile Metodologie-cadru de înscriere a copiilor antepreșcolari și preșcolari în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în serviciile de educație timpurie complementare aprobată prim OME nr.4319/2023, Comisia municipiului București asigură începând cu 15.06.2023 funcționarea TELVERDE la care părinții și alte persoane interesate/reprezentantul legal pot/poate obține, gratuit, informații referitoare la înscrierea copiilor în unitățile de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar.

PROGRAM : LUNI – JOI: 8:00 – 16:30 VINERI: 8:00 – 14:00

Informații înscriere Grădinița nr. 231

Declaratie-acord

Anexa 1 – Metodologie

Anexa 2 – Calendar

Declaratie pe propria raspundere

Plan de școlarizare și capacitate instituțională